fbpx
Temat, którego każdy z nas chciałby uniknąć to reklamacje. Niestety, bez względu na to, jak bardzo jesteśmy skrupulatni, nie uciekniemy od nich. Błędy po prostu się zdarzają. Jak radzić sobie z klientami? Jaką politykę zwrotów stosuję w swojej firmie i z czego ona wynika? Odpowiedź znajdziesz w tym wpisie.

Zanim przejdziesz do oglądania mojego vloga, podkreślę – reklamacje się zdarzają i jedyne co należy z nimi zrobić to wyciągnąć wnioski. Układając model biznesowy swojej sprzedaży w internecie powinieneś je wkalkulować w cenę produktu, bo… Klienci są różni.

Sam jako klient popełniam błędy i uczciwie się do tego przyznaję. Chcesz wiedzieć, jak “nie popisałem się” jako kupujący i jak zareagowała firma? Dlaczego poprosiłem o zwrot pieniędzy? Zapraszam na vlog: