fbpx

Ocena sprzedającego przez Allegro to ważny parametr dla wyświetlania produktów po tzw. trafności. Jakie parametry bierze pod uwagę platforma? Do czego dąży Allegro, jeśli chodzi o promowanie sprzedawców? Zobacz, jak to w tej chwili wygląda i w jaki sposób można poprawić parametry, aby polepszyć pozycje swoich aukcji.

Allegro jest w trakcie wprowadzania algorytmów, zgodnie z którymi jesteśmy porównywani do innych sprzedawców. To, jak wypadamy na tle innych ma być już niebawem bardzo ważnym czynnikiem, który algorytmy wezmą pod uwagę przy sortowaniu poszczególnych ofert.

Najważniejsze elementy wskazują na to, aby brać udział w programie Super Sprzedawca, choć Allegro nie komunikuje tego wprost. Jest to jednak dość łatwe do wysondowania, ponieważ posiadanie tej odznaki jest przepustką do udziału w Allegro Smart. Bez tej opcji z kolei coraz trudniej nawiązuje się transakcje.

W swojej firmie obserwuję, że sprzedaży dokonanych z pomocą opcji smart jest niemalże połowa, dlatego też utrzymanie statusu super sprzedawcy jest dość oczywista.

Są jednak inne parametry, które jeszcze nie mają znaczenia, jednak już wiadomo, że rozwój platformy będzie szedł w tym kierunku. Są to np. cenniki hurtowe i obroty firmy. Jak dbać o swoje konto, aby cały czas osiągać dobre efekty sprzedażowe? Więcej szczegółów znajdziesz w materiale wideo: