Jednym z największych błędów, które popełniają przedsiębiorcy rozwijający biznes e-commerce jest przywiązywanie zdecydowanie zbyt małej wagi do obsługi klienta. To naprawdę spory błąd, który kosztuje utratę klientów i zysków częściej niż możemy to sobie wyobrazić.
W tym materiale wideo opowiadam o tym, co zrobić aby w swoim sklepie internetowym, sklepie na Allegro lub innej platformie sprzedażowej mieć zadowolonych klientów.
Prześledziłem najczęstsze błędy, które popełniają sprzedawcy na podstawie analizy kont swoich klientów i kursantów.
Wnioski, które wyciągnąłem sprowadzają się do:
- traktowania klientów internetowych inaczej niż tych, których obsługiwalibyśmy w sklepie stacjonarnym,
- braku odpowiedniej organizacji w firmie lub projekcie, która skutkuje brakiem odpowiedniej komunikacji,
- nierzetelnej obsłudze wynikającej ze zwykłych zaniedbań,
- braku promocji połączonej z pokazywaniem siebie i produktów w sposób, który wzbudza zaufanie klientów.
Co konkretnie miałem na myśli? Zapraszam do obejrzenia materiału:
Pamiętajcie, nagranie jest wstępem do webinaru Obsługa klienta w e-commerce. Odbędzie się on 28 października 2020, zapisać można się tutaj: